Partner Foto

Terug naar overzicht

Foto 4 — Beste beentje voor — Cees Dubbelman — 3 stemmen.

Beste beentje voor.
Foto van een party ??
Vraagt aandacht van de fotograaf.
Echt een mannenfoto.
Heeft duidelijk oogcontact met zijn model hierdoor zit er een duidelijke spanning in deze foto.
Ook hierbij het commentaar van de maker zelf:
De titel van mijn foto is “je beste beentje voorzetten”
Ik vind foto zeer geslaagd, de verschillende details :
– deze dame lacht vriendelijk naar mij !
– gemaakt met mijn I Phone, zittend op een terras, achter een pilsje
– koste best heel veel tijd om deze dame in de juiste houding te krijgen !
– gelet op de compositie, allemaal mooie mensen !
– het gaat natuurlijk om een foto gemaakt op het juiste moment !
– let vooral op de vele details !
– als je deze foto uitvergroot wordt hij korrelig, dit is ook mijn bedoeling,
dus ik verwacht hier dan ook weinig commentaar op !
– de foto is absoluut niet bewerkt, want daar heb een hekel aan, niet echt meer !!

Ik denk ook wel dat iedereen op de fotoclub, hier ook helemaal versteld van zal staan !
PS. als ik hier weer mee in de prijzen val, denk ik er over om deze foto aan te bieden,
voor de beste jaar foto aan de World Press !
Met eveneens 3 stemmen een gedeelde winnaar. Cees van harte gefeliciteerd.
Jij komt er wel

Foto 1 — Grovemount House , Ennitymon . Co Clare Ireland — Geen stemmen.

Leuk landschapje. Beetje flets van kleur. Een beetje centraal genomen.
Mooie vakantiefoto van je logeeradres.
Foto mist een beetje spanning.
Volgende keer graag een kortere titel.

Foto 2 — Genieten. — Deborah Meesters — 3 stemmen

de foto is mooi scherp van voor tot achter de uitdrukking op het gezicht van de vrouw is over duidelijk genieten het zonlicht op het gezicht heel mooi de neus gaten vallen minder op door de schaduw van de neus ook zit ze mooi uit het midden.
de bewolking mag voor mij iets doorgedrukt worden om het contrast te vergroten.
lekker genieten in het zonnetje op een bootje.
Mooie foto moeders geniet echt van dagje op het water.
Heerlijk weertje , wat wil je nog meer.

Met 3 stemmen een gedeelde eerste plaats Deborah van harte gefeliciteerd.

Foto 3 — De Keizer. — Jo van Miert — 1 stem

Mooie foto van een schutter. Duidelijk dat hij goed is in de sport die hij uitoefent.
Mooi in beeld gebracht.
Zeer trots op de prijzen die hij behaald heeft.
Ook mooi in beeld gezet , zwarte achtergrond is geen schaduw

Foto 4 — Beste beentje voor — Cees Dubbelman — 3 stemmen.

Beste beentje voor.
Foto van een party ??
Vraagt aandacht van de fotograaf.
Echt een mannenfoto.
Heeft duidelijk oogcontact met zijn model hierdoor zit er een duidelijke spanning in deze foto.
Ook hierbij het commentaar van de maker zelf:
De titel van mijn foto is “je beste beentje voorzetten”
Ik vind foto zeer geslaagd, de verschillende details :deze dame lacht vriendelijk naar mij !

gemaakt met mijn I Phone, zittend op een terras, achter een pilsje

koste best heel veel tijd om deze dame in de juiste houding te krijgen !

gelet op de compositie, allemaal mooie mensen !

het gaat natuurlijk om een foto gemaakt op het juiste moment !

let vooral op de vele details !

als je deze foto uitvergroot wordt hij korrelig, dit is ook mijn bedoeling,
dus ik verwacht hier dan ook weinig commentaar op !

de foto is absoluut niet bewerkt, want daar heb een hekel aan, niet echt meer !!
Ik denk ook wel dat iedereen op de fotoclub, hier ook helemaal versteld van zal staan !
PS. als ik hier weer mee in de prijzen val, denk ik er over om deze foto aan te bieden,
voor de beste jaar foto aan de World Press !

Met eveneens 3 stemmen een gedeelde winnaar. Cees van harte gefeliciteerd.
Jij komt er wel

Foto 5 — Op de paddenstoel. — Clara Erkelens — Geen stemmen.

Leuke foto van een meisje op een paddenstoel.
gezien de foto info een iets te lage sluitertijd waardoor de foto op het gezicht niet helemaal scherp is. Ze staat er wel heel centraal in het midden van de foto.
Foto van je kleindochter is altijd leuk.
Ze gaat er echt voor zitten.

Foto 6 — Mijn Hobby. — Leen van Miert. — 1 stem.

Mijn hobby.
Geen idee wie deze foto gemaakt heeft ?????? maar de persoon op de foto heeft wel plezier in het maken van kaarten. Ze heeft er zo te zien een eigen kamertje voor. Goed gezien
Leuke foto.
Jo gaat helemaal op in haar hobby.

Foto 7 — Peru-Ko — Theo Mathijssen — 1 stem.

mooie kleurrijke foto wat je in die landen veel zien. Mooie expressie in het gezicht van de hoofdrolspeelster.
Op de foto zie ik een vrolijk tafereel van een staatmuzikant die zijn best staat te doen de mensen om hem heen te vermaken.
De kleuren van de foto zijn helder en mooi.
Jammer dat de fotograaf de foto van de zijkant heeft gemaakt en niet vanuit het midden dan was de rechterpunt van het kleed op de grond nog zichtbaar geweest.
Mooie foto , meestal is het een hele groep die op een cd-tje staat de dansen.
Deze man is echt actief en doet alles zelf